۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران

بسیاری از افراد به دنبال یک مرکز زیبایی معتبر و مجهز برای انجام کارهای زیبایی خود هستند تا نگرانی از بابت سلامتی خود و همچنین کیفیت کار نداشته باشند. یک کلینیک زیبایی خوب و مناسب باید از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و همچنین افراد متخصص برای انجام کارهای زیبایی خود بهره ببرد تا بتواند افراد را جذب کرده و کاری با کیفیت را به مشتریان خود ارائه بدهد. ما در این مقاله سایت کارگو قصد داریم تا شما را با بهترین کلینیک زیبایی تهران و همچنین پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران آشنا کنیم. پس در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم بتوانید بهترین کلینیک مورد نظر خود را پیدا کرده و با خیال راحت کارهای زیبایی خود را در آن مرکز انجام دهید.

نکات مهم در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران

۱. مجهز بودن کلینیک

انجام کارهای زیبایی نیاز به تجهیزات پیشرفته و به روز دارد و خیلی از افراد به دنبال پیشرفته ترین کلینیک زیبایی در تهران هستند. یک کلینیک زیبایی خوب باید از تجهیزات پیشرفته و متد های روز دنیا در انجام کارهای زیبایی خود بهره ببرد. چرا که روز به روز با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی در زمینه انجام کارهای زیبایی تولید می شوند که می توانند کارهایی بسیار با کیفیت تر از قبل را ارائه دهند. پس مجهز بودن یک کلینیک به دستگاه های پیشرفته و به روز می تواند معیار مناسبی برای انتخاب آن کلینیک باشد.

۲. استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

کارهای زیبایی صورت بسیار ظریف و حساس هستند از این رو برای انجام این کارها نیاز به یک نیروی متخصص و با تجربه می باشد. زیرا اگر کادر مجموعه تجربه کافی در زمینه انجام کارهای زیبایی نداشته و متخصص نباشند با کوچکترین اشتباهی می توانند باعث خسارتی جبران ناپذیر برای مراجعه کننده خود شده و سلامت فرد را به خطر اندازند. پس حتما برای انتخاب کلینیک زیبایی صورت در تهران به تخصص و تجربه کادر مجموعه دقت کنید.

۳. برخورد پرسنل

رفتارپرسنل مجموعه می تواند در جذب و جلب رضایت مشتری بسیار تاثیر گذار باشد. رفتار و برخورد پرسنل کلینیک زیبایی باید بسیار مشتری مدارانه، مودبانه و صبورانه باشد تا بتواند افراد زیادی را به خود جذب کند.

۴. هزینه انجام خدمات

هزینه ی ارائه و انجام خدمات زیبایی باید با توجه به تجهیزات و کادر متخصصی که هر مجموعه دارد تعیین شده و مقرون به صرفه و منطقی باشد.

۵. موقعیت مکانی کلینیک زیبایی

اگر یک کلینیک زیبایی از موقعیت مکانی خوب و در دسترس و همچنین از یک پارکینگ با ظرفیت مناسب برخوردار باشد می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

لیست کلینیک های زیبایی تهران

در این قسمت به معرفی ۱۰ تا از بهترین مراکز زیبایی تهران خواهیم پرداخت تا شماعزیزان بتوانید با توجه به امکانات و تجهیزات هر مجموعه، کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 1

• کلینیک زیبایی پایتخت زیبایی ایران

کلینیک زیبایی پایتخت زیبایی ایران یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد. این کلینیک با ۱۲ سال سابقه ی درخشان، تمامی خدمات زیبایی پوست و مو از جمله لیزر، بوتاکس، تزریق ژل، هایفو تراپی و غیره را انجام داده و از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کند. همچنین دارای پزشکان متخصص و دوره دیده و کادری با تجربه در زمینه انجام کارهای زیبایی می باشد. مزیت کلینیک پایتخت زیبایی ایران این است که تمامی خدمات زیبایی در این مجموعه انجام می شود و دیگر نیاز نیست برای انجام هر کدام از کارهای زیبایی به مجموعه ای جداگانه مراجعه نمایید.

  • آدرس: تهران، نیاوران، سه راهی یاسر
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۶۹۲۰۰ _ ۰۲۱۲۶۷۶۹۳۰۰ _ ۰۲۱۲۶۷۶۹۴۰۰

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 2

• کلینیک زیبایی بلوتاچ (رویای آبی)

این مجموعه یکی از پیشرفته ترین کلینیک زیبایی در تهران می باشد. کلینیک زیبایی بلوتاچ از مجهزترین وسایل و تجهیزات و بهترین متد های روز دنیا و همچنین تیم متخصص در انجام کارهای زیبایی استفاده کرده و بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی که در این مجموعه انجام می شود شامل خدمات جوانسازی پوست، لاغری، بوتاکس، فیلر، لیزر موهای زائد و غیره می باشد و شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان با شماره های زیر تماس گرفته و یا یه صورت حضوری مراجعه نمایید.

  • آدرس: تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شاد ، بن بست باغ سرا ، پلاک ۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۳۹۳۳ _ ۰۲۱۸۸۸۸۲۸۶۰

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 3

• کلینیک زیبایی گلبرگ

کلینیک زیبایی گلبرگ بیش از۲۰ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی ارائه ی خدمات زیبایی داشته و جزو بهترین کلینیک های زیبایی در شرق تهران است که رضایتمندی بسیار بالایی از سوی مشتریان دارد و از تجهیزات به روز و افراد متخصص و کاربلد استفاده می کند. خدماتی که در این مرکز زیبایی انجام می شود شامل تزریق ژل و چربی، جوانسازی پوست، درمان تبخال و زگیل تناسلی، تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد می باشد. این کلینیک همه روزه حتی روزهای جمعه آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد.

  • آدرس: تهران ، فلکه اول تهرانپارس ، خیابان امیری طائمه (گلبرگ) ، بین چهار راه رشید و باقری ، جنب گلفروشی شیوا ، پلاک ۱۵۲
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۲۹۸۸۸۸ – ۰۲۱۷۷۸۸۹۹۵۱ – ۰۲۱۷۷۸۸۹۹۵۲ – ۰۲۱۷۷۸۶۳۸۳۸

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 4

• کلینیک زیبایی پروشات

کلینیک پروشات از بهترین مراکز زیبایی شمال تهران بوده و از جدید ترین متد های روز دنیا در انجام خدمات زیبایی استفاده می کند. خدماتی همچون تزریق چربی، جوانسازی، لیفت با نخ، اندولیف و کاشت مو و ابرو در این مجموعه ی زیبایی انجام می شود و همچنین دارای مشاوران متخصص به منظور راهنمایی مشتریان برای ارائه ی خدمات بهتر می باشد.

  • آدرس: نیاوران، ابتدای پاسداران، تنگستان چهارم، مجتمع اداری تجاری حیات سبز، بلوک B، طبقه‌ی ۸، واحد ۸۱۹
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۹۰۱۷ – ۰۹۱۰۳۱۶۲۴۸۵

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 5

• کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا یک مجموعه ی تخصصی پوست و مو با مجهز ترین و پیشرفته ترین امکانات می باشد که شما می توانید در کمترین زمان از بهترین امکانات در این مرکز زیبایی بهره ببرید. خدمات ارائه شده در این مرکز زیبایی شامل تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی، لیپوماتیک، کاشت مو و ابروو لیزر موهای زائد می باشد. این کلینیک نیز در لیست پیشرفته ترین مراکز زیبایی تهران جای دارد.

  • آدرس: تهران، ونک ، گاندی جنوبی، خیابان 21 ، پلاک23
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۹۲۵۲۵۰۶_ ۰۹۱۲۰۴۳۴۳۹۷

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 6

• کلینیک زیبایی گلدن رویال

کلینیک زیبایی گلدن رویال با داشتن یک تیم پزشکی متبحر و متخصص می تواند بهترین خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله خدمات زیبایی که در این مکان انجام می شود خدماتی همچون تزریق ژل و چربی، پاکسازی پوست و صورت، درمان تبخال و زگیل، مزوتراپی و هایفوتراپی، پی آر پی مو، زاویه سازی صورت و غیره می باشد.کلینیک زیبایی گلدن رویال رویای زیبایی شما را به حقیقت می پیوندد و درلیست کلینیک های زیبایی تهران می درخشد.

  • آدرس: تهران ، نیاوران ، مجتمع حیات سبز نیاوران ، بلوکB طبقه ۹، واحد 922
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۳۷۹۰۹۲

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 7

• کلینیک زیبایی آنیل

این کلینیک زیبایی در غرب تهران بوده و به دلیل استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کلینیک زیبایی آنیل یکی از بهترین مراکز زیبایی در زمینه هایفو تراپی و مزوتراپی، کاشت مو و ابرو، لیفت سانترال لب ، لیزر موهای زائد و غیره می باشد.

  • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار کاشانی، قبل از پمپ بنزین، پلاک ۱۱۸، واحد ۶
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۴۰۲۷۵۸۹

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 8

• کلینیک زیبایی رز

کلینیک زیبایی رز یکی از قدیمی ترین کلینیک های زیبایی تهران با نزدیک به ۲۰ سال سابقه ی کاری درخشان می باشد. تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص باعث جلب رضایتمندی مشتریان از این مجموعه می باشد. در این مجموعه ی زیبایی خدماتی همچون تزریق چربی، ژل و بوتاکس، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، بلفاروپلاستی، لیزر موهای زائد و غیره انجام می شود.

  • آدرس: تهران ، ضلع شمالی مترو صادقیه ، خیابان ولیعصر ، خیابان طاهریان ، پلاک ۵۸
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۸۶۷۹_ ۰۹۱۰۴۴۴۰۲۲۸_ ۰۹۱۰۶۵۸۱۴۱۷

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 9

• کلینیک زیبایی کالین

این کلینیک زیبایی بدون شک جزو بهترین کلینیک زیبایی در تهران می باشد، زیرا علاوه بر تخصص و تجربه کادر این مجموعه زیبایی، نظم و انظباط بسیار چشمگیری نیز داشته و قیمت و هزینه خدمات ارائه شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی کالین شامل بوتاکس، لیفت، لیزر موهای زائد، جوانسازی صورت و غیره می باشد.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی خیابان مجد، پلاک ۱۰، طبقه چهارم، واحد ۱۲
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۴۶۲۷۹_ ۰۹۱۲۲۱۹۰۳۰۶

۱۰ بهترین مراکز زیبایی تهران 10

• کلینیک زیبایی مهراز

کلینیک زیبایی مهراز نیز جزو بهترین کلینیک های زیبایی تهران خصوصا در زمینه ی انجام لیزر موهای زائد می باشد. این کلینیک برای انجام خدمات زیبایی از دستگاه های به روز و پیشرفته همچون دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا استفاده کرده تا بهترین خدمات را به مشتریان با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. خدمات دیگری همچون رفع غبغب، تزریق ژل، زاویه سازی صورت، پلاسماجت و غیره در این مجموعه ی زیبایی انجام می شود.

  • آدرس: تهران، بلوار اصلی تهرانسر، میدان کمال الملک، نبش کوچه دمیرچی لو، ساختمان کمال المک
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱

جمع بندی

افرادی که قصد انجام کارهای زیبایی صورت و بدن را دارند باید به کلینیک های مجهز و پیشرفته با نیروهای متخصص و کاربلد مراجعه نمایند، زیرا کارهای زیبایی بسیار حساس و ظریف بوده و کوچکترین خطایی در آن نباید وجود داشته باشد تا سلامتی و زیبایی افراد را به خطر نیاندازد. ما در این مقاله سایت کارگو ۱۰ تا از بهترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران را برای شما همراهان گرامی معرفی کردیم تا بتواند با توجه به نیاز خود و خدماتی که می خواهید یکی از آن ها را انتخاب کرده و نگرانی از بابت کیفیت و ارائه ی خوب و مناسب خدمات نداشته باشید.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/