کسب و کارهایی که در سال 2024 سریعتر ما را به درآمد میرسانند

کسب و کارهایی که در سال 2024 سریعتر ما را به درآمد میرسانند

بر هیچ کس پوشیده نیست که رسیدن به موفقیت تضمینی آن هم در حیطه تجارت و کسب و کار، قطعی نیست. برخی از فرصت ها در مقایسه با سایر فرصت های دیگر، شانس بیشتری برای پیروزی و سودآوری نصیب شما می کنند. زمانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارید مهم است که تمام شرایط و جوانب از جمله اوضاع صنعت، تقاضای بازار، هزینه های عملیاتی و حاشیه سود بالقوه را در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید در این باره دستی از شما بگیریم، چند ایده سودآور را با شما در میان گذاشته ایم که همگی جزو مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 هستند. قبل از هر چیز بگوییم که این موارد صرفا ایده هایی هستند برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک که پتانسیل بالایی برای کسب حاشیه سود بالا دارند. کافیست در مورد نوع کسب و کاری که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید تصمیم گیری کنید. در ادامه بررسی مواردی مانند اینکه آیا این کسب و کار در منطقه جغرافیایی شما نتیجه بخش است یا خیر، شیوه اجرای طرح، عوامل تاثیرگذار اقتصادی در سطح کلان و موانع موفقیت به عهده شما خواهد بود.

1. راه اندازی آشپزخانه پخت کاپ کیک

اگر خانواده و دوستان تان دائما از دستپخت شما تعریف می کنند، این کسب و کار مناسب شما خواهد بود. کسب و کاری که یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 محسوب می شود. انتظار می رود که میزان تقاضا در حوزه فروش کاپ کیک رو به رشد باشد. طبق تحقیقات گراند ویو در سال 2019، صنعت جهانی کیک با نرخ رشد سالانه 3.3 درصدی، چیزی در حدود 42.9 میلیارد دلار ارزش داشت. طبق این یافته ها، فروشگاه های تخصصی در زمینه پخت کاپ کیک یکی از سودآورترین مشاغل در سال 2024 هستند و به میزان زیادی در این سود مشارکت دارند.
راه اندازی یک کسب و کار کوچک برای فروش کاپ کیک، گزینه خوبی برای افرادی است که منابع کمی در اختیار دارند. این یک ایده جهت راه اندازی کسب و کار خانگی است که در آن به منابعی چون اجاق گاز و لوازم پخت اولیه نیاز دارید. زمانی که فروش به نقطه خوبی رسید می توانید ابعاد کارتان را گسترش دهید. شما می توانید با فروش کیک های خود در یک مغازه محلی شروع کنید و بعد به صورت مستقل فروش خود را به صورت سیار داشته باشید. در نهایت نیز می توانید فروشگاه شخصی خودتان را تاسیس کنید.توصیه می شود که حتما در مورد قوانین استان خود، مجوزهای لازم و استانداردهای کسب و کار نوپا در زمینه پخت شیرینی تحقیق کنید. به طور کلی قوانین متفاوتی برای آماده سازی غذای خانگی وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک منطقه قوانین خاصی در مورد راه اندازی آشپزخانه خانگی و بسته بندی کیک طبق چهارچوب های ایمنی وجود داشته باشد.

2. راه اندازی فروشگاه یادگاری های ورزشی

بازار یادگاری های ورزشی هم اکنون چیزی حدود 26.1 میلیارد دلار ارزش دارد و یکی از سودآورترین مشاغل در سال 2024 محسوب می شود. طبق گزارش مارکت دیشیفر، انتظار می‌رود ارزش این بازار تا سال 2032 به 227.2 میلیارد دلار برسد. این موضوع می تواند زمینه ساز سودآوری بالا برای فروشگاه های یادگاری های ورزشی باشد. شما می توانید یادگاری های ورزشی معتبر را گردآوری کنید و آن ها را با قیمت نسبتا خوبی به طرفداران بفروشید.شما می توانید یادگاری های ورزشی را از عمده فروشان، حراجی ها و مراکز تبلیغاتی و پلتفرم های آنلاین مانند eBay خریداری کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که یادگاری های امضا شده اصل و معتبر باشند. بدین منظور می توانید از کارشناسان احراز هویت کمک بگیرید. شما می توانید هم از فروش یادگاری ها کسب درآمد کنید و هم با احراز هویت یادگاری هایی که به فروشگاه شما می آید کسب سود نمایید. به همین دلیل است که آن را یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 می دانیم.

کسب و کارهایی که در سال 2024 سریعتر ما را به درآمد میرسانند 1

3. راه اندازی مرکز لباس عروس و اکسسوری

صنعت لباس و اکسسوری عروس با رشد 4. 4 درصدی خبر از ارزش 79.8 میلیاردی تا سال 2027 می دهد. به گفته BusinessWire، مردم بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را از خرده فروشی های آنلاین خریداری می کنند با این حال هنوز 85 درصد از عروس ها خرید حضوری را ترجیح می دهند.راه اندازی یک فروشگاه لوازم عروس یکی از سودآورترین مشاغل در سال 2024 است و نیاز به یک سرمایه گذاری صعودی در حدود 250000 دلار دارد که نسبتا مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید در این فروشگاه تور عروس، لباس ساقدوش و انواع مختلفی از اکسسوری ها را بفروشید. ارائه خدمات سطح بالا و لاکچری در این نوع فروشگاه ها نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

4. فروشگاه لباس های دست دوم

GlobalData و خرده‌ فروشی پوشاک دست دوم thredUP گزارش داده اند که بازار پوشاک دست دوم در ایالات متحده تا سال 2026 به ارزش 82 میلیارد دلاری خواهد رسید که از ارزش فعلی آن حدود دو برابر بیشتر است. این یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 است. علاوه بر این انتظار می رود که بازار فروش لباس های دست دوم 16 برابر سریع تر از صنعت عمومی خرده فروشی لباس رشد کند.فروشگاه لباس های دست دوم یکی از سودآورترین مشاغل در سال 2024 است و گزینه خوبی برای آن دسته از افرادی محسوب می شود که پولی برای سرمایه گذاری ندارند. شما به جای خرید پوشاک و فروش آن ها، به مردم اجازه می دهید در وبسایت شما لباس های دست دوم خود را برای فروش ارائه دهند و شما نیز در بخشی از سود آن ها شریک می شوید.فروشگاه های محصولات دست دوم جزو مشاغل پردرآمد 2024 هستند و می توانند تنوع بالایی از محصولات مانند لباس، کلکسیون ها، عتیقه جات و یادگاری ها را پوشش دهند. شما همچنین می توانید اقلام به ثبت رسیده در فروشگاه تان را به صورت آنلاین در پلتفرم هایی مانند Mercari، Poshmark و eBay به فروش برسانید. هزینه اولیه فروشگاه شما شامل هزینه تشکیل LLC، مجوز نهادهای مربوطه، اجازه فروشگاه، هزینه بیمه، هزینه استخدام کارکنان و هزینه اجرای سیستم فروش می شود.

5. کامیون مواد غذایی

با وجود رشد سالانه 7.9 درصد، صنعت کامیون های مواد غذایی در حال حاضر دارای ارزش 1.4 میلیارد دلاری به ازای هر IBISWorld می باشد. این یک گزینه جذاب و یکی از سودآورترین مشاغل در سال 2024 برای کارآفرینانی است که سرمایه راه اندازی رستوران ندارند اما می خواهند قدم به عرصه این صنعت بگذارند. شما می توانید با بررسی مکان های مختلف توسط کامیون سیار، بهترین مکانی که دارای پتانسیل بالا جهت راه اندازی رستوران است را شناسایی کنید. طبق گفته اتاق بازرگانی ایالات متحده، یک کامیون مواد غذایی حتی در یک صنعت سالم، هزینه های نظارتی سنگینی دارد. با این حال جزو مشاغل پردرآمد 2024 محسوب می شود. طبق برآوردها لازم است که شما حدود 55000 دلار برای هزینه های راه اندازی این سیستم که شامل هزینه مجوزها، هزینه گواهی ها و هزینه راه اندازی سیستم تخصصی POS رستوران می شود بپردازید. شما همچنین باید هزینه ای بابت تبدیل کامیون به یک کامیون مناسب پخش غذا بپردازید که در حدود 5000 دلار هزینه اش می شود. در ابتدا برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید یک کامیون اجاره کنید. بسیاری از کامیون های اجاره ای، تجهیزات فروش مواد غذایی را از قبل دارند.

6. خدمات گردشگری بومگردی

اگر خانه ای زیبا در روستا یا منطقه ای خوش آب و هوا دارید، این ایده برای سرمایه گذاری عالی است و جزو مشاغل پردرآمد 2024 محسوب می شود. بر اساس اداره آمار کار، در حال حاضر ارزش صنعت B&B (Bed and Breakfast) در ایالات متحده 2 میلیارد دلار است. اگر چه در طی دوره کرونا این نرخ کاهش یافت اما نرخ رشد طبیعی آن به صورت سالانه 3.8 درصد است. از آنجایی که مالکان خانه های روستایی در همان محل زندگی می کنند، می توانید هزینه های اقامت خود را کم کنید و در همان محل ساکن شوید.
علاوه بر خدمات شخصی برای مشتری ها، آن ها می توانند تجربه ای زیبا از سفر و چشیدن طعم غذاهای خانگی داشته باشند. اکثر مهمانان بومگردی انتظار دسترسی آسان به امکانات رفاهی مانند فروشگاه های مواد غذایی و جاذبه های محلی را دارند. فراموش نکنید که برای ورود به این حرفه باید به فکر بیمه کردن اقامتگاه و دریافت مجوزهای مدیریت ایمنی باشید. اگر می خواهید یک خانه روستایی یا سنتی را به محلی برای بومگردی تبدیل کنید باید با کمیسیون برنامه ریزی محلی خود در ارتباط باشید تا بتوانید یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 را داشته باشید.

7. اجاره تجهیزات مهمانی

بر اساس گزارش Research and Markets در سال 2022، صنعت اجاره تجهیزات مهمانی دارای ارزش 5.9 میلیارد دلاری است و این نرخ سالانه 4.3 درصد افزایش می یابد. این یکی از مشاغل پردرآمد 2024 است. چنین کسب و کاری می تواند تجهیزاتی مانند میز غذاخوری، تجهیزات صوتی و سرویس ها و ظروف مهمانی را اجاره دهد. چنین صنعتی دارای پتانسیل های بالقوه زیادی برای ارائه خدمات می باشد. شما می توانید به برگزار کنندگان یک جشن لاکچری خدمات دهید و یا به برگزار کنندگان یک خیریه.
شما باید سرمایه گذاری هنگفتی روی این حرفه به عنوان یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 انجام دهید. هزینه هایی که برای خرید تجهیزات پرداخت می کنید بعدها از طریق اجاره آن ها جبران می شود. شما می توانید یک مکان را اجاره کنید و موجودی های خود را کم کم گسترش دهید. بازاریابی و اطلاع رسانی در مورد خدمات تان را فراموش نکنید چرا که بسیار مهم است. در اسرع وقت زمانی که بودجه تان به حد کافی رسید یک مکان فیزیکی برای خودتان خریداری کنید تا هزینه های شما در بلندمدت کاهش پیدا کند.

کسب و کارهایی که در سال 2024 سریعتر ما را به درآمد میرسانند 2

8. فروشگاه خیاطی و تعمیرات لباس

طبق گزارش تحقیقات بازار Polaris، در حال حاضر ارزش بازار خیاطی و تعمیرات لباس به 9.4 میلیارد دلار می رسد و پیش ‌بینی می ‌شود که این نرخ سالانه 4.7 درصد رشد کند. این یکی از مشاغل پردرآمد 2024 است.
زیبایی این نوع کسب و کار این در این است که می توانید با افزایش مهارت های خود، آن را توسعه دهید. به عنوان مثال می ‌توانید کارتان را با دوختن سجاف ‌های ساده و تعویض دکمه ‌ها شروع کنید و سپس با افزایش دانش و تجربه ‌تان، خدماتی مانند دوخت لباس و طراحی لباس را نیز ارائه دهید.
زمانی که بتوانید سفارش لباس های لاکچری و مجلسی بگیرید بی شک درآمدتان بالا می رود و بعد می توانید به خرید یک مغازه فکر کنید. اما تا آن زمان می توانید یک محیط تمیز که خبری از حیوانات خانگی در آن نیست را به عنوان مکان انتخاب کنید. در ابتدا لازم است روی تجهیزاتی مانند چرخ خیاطی تجاری، تجهیزات ضروری خیاطی و سیستم فروش سرمایه گذاری کنید. میزان سرمایه گذاری شما می تواند بین 150 تا 10000 دلار متغیر باشد.

9. فروشگاه لباس بارداری

ارزش صنعت پوشاک بارداری در سال 2021 به 12.2 میلیارد دلار رسید. بر اساس گزارش Research and Markets، پیش ‌بینی می‌ شود که این ارزش تا سال 2028، با وجود افزایش 4.4 درصدی نسبت به سال گذشته، به 16.5 میلیارد دلار برسد. طبق گفته دفتر آمار کار، حدود 57 درصد نیروی کار در ایالات متحده بانوان هستند و این موضوع باعث افزایش تقاضا برای خرید لباس های رسمی توسط زنان باردار شده است.
بعد از دوران بارداری بسیاری از بانوان به دنبال راه هایی برای فروش لباس های بارداری خود به سایر بانوان هستند. شما می توانید با راه اندازی یک مغازه به افرادی که دنبال خرید لباس های بارداری قیمت مناسب هستند کمک کنید و اینگونه یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 را داشته باشید.
برای راه اندازی فروشگاه لباس بارداری دست دوم، کافیست ساختار کسب و کار خود را انتخاب کنید و بعد آن را به صورت قانونی رسمی کنید و مجوزها را دریافت نمایید. در ادامه به دنبال تامین موجودی و اقلام به صرفه باشید. تبلیغات را فراموش نکنید. شما باید بتوانید لباس های فروشگاه تان را با قیمتی بیشتر از قیمتی که خریده اید به فروش برسانید.

10. خدمات نظافتی

کسب و کار نظافتی یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 است و می تواند سود زیادی برای شما به ارمغان بیاورد و انتظار می رود که تا سال 2030 سودآوری آن دو برابر شود یعنی چیزی در حدود 14.6 میلیارد دلار. برای شروع باید انتخاب کنید که آیا می خواهید خدمات نظافتی مسکونی ارائه دهید یا تجاری یا هر دو؟ شما باید یک LLC تشکیل دهید و مجوز کسب و کار و بیمه مربوطه را دریافت کنید. شما می توانید در ابتدا برخی تجهیزات را تهیه کنید و در ادامه با رشد حرفه تان آن ها را توسعه دهید.

11. دستیار مجازی

طبق گفته ZipRecruiter، از سپتامبر 2023 دستیاران مستقل مجازی در ایالات متحده به طور متوسط 33.84 دلار در ساعت درآمد دارند و دستمزد ساعتی آن ها تا نرخ 82.21 دلار افزایش یافته است. تبدیل شدن به یک دستیار مجازی نیازمند حداقل سرمایه گذاری اولیه است. شما باید فناوری و نرم افزارهای روزمره تان را گسترش دهید. شما می توانید با درخواست موقعیت ‌های شغلی در سایت ‌های محبوب کارتان را شروع کنید و بعد کسب و کارتان را از طریق تبلیغات دهان به دهان ارتقا دهید و وب سایت کوچک خودتان را بسازید و اینگونه یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 را داشته باشید.

12. مدیریت رسانه های اجتماعی

با وجود 4.9 میلیارد نفر در سراسر جهان که به طور متوسط 145 دقیقه در روز از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، جای تعجب نیست که 77 درصد از کسب و کارها از این پلت فرم ها به عنوان یک ابزار بازاریابی کلیدی استفاده می کنند. اگر در نگارش، ویرایش و بازاریابی دیجیتالی مهارت و تجربه دارید، شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی خودتان را راه اندازی کنید. کسب ‌و کارهای کوچکی که زمان، منابع و بودجه محدود دارند، خدمات بازاریابی خود را برون سپاری می کنند تا بتوانند قدمی مثبت در راستای ارتقای برند، افزایش ترافیک و فروش محصولات برداشته باشند. کافیست یک رایانه داشته باشید و به ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مسلط باشید تا کسب و کارتان را هدایت کنید.

کسب و کارهایی که در سال 2024 سریعتر ما را به درآمد میرسانند 3

13. حسابداری و دفترداری

با توجه به اداره آمار کار، متوسط درآمد حسابداران و حسابرس ها سالانه 78000 دلار است و این نرخ سالانه 4 درصد رشد می کند. کسب ‌و کارهای فعال در حوزه حسابداری بسته به تخصص، تجربه و سطح پیچیدگی خدمات حسابداری، می‌توانند از 30 دلار تا بیش از 400 دلار در ساعت از مشتریان دریافت کنند. آن ها یکی از مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 محسوب می شوند. شما برای ارائه خدمات به مشتریان در زمینه تهیه اظهارنامه مالیاتی، تهیه صورت های مالی و ارائه تجزیه و تحلیل مالی و مشاوره، حداقل به مدرک لیسانس حسابداری نیاز دارید. اگر مدرک حسابداری ندارید، می توانید یک کسب و کار حسابداری را انتخاب کنید که نیازی به گواهینامه خاصی ندارد. دفترداری بر ردیابی تراکنش های مالی مانند صورتحساب ها، پرداخت قبوض و حقوق و دستمزد تمرکز دارد و گزینه خوبی به نظر می رسد.

14. مشاوره

راه اندازی یک کسب و کار مشاوره جزو مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 است و راهی عالی برای استفاده از کوله بار تجربیات و تخصص شما در یک زمینه خاص محسوب می شود. شما می توانید با به اشتراک گذاری دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف تا سقف 300 دلار در ساعت کسب درآمد کنید. زمینه های متداول مشاوره شامل روابط عمومی و رسانه، رشد شغلی، حسابداری و مشاوره امنیت سایبری می شوند.

کلام پایانی

در این لیست به تعدادی از مهمترین مشاغل با بازدهی سریع در سال 2024 اشاره شد که در حال حاضر در حال رشد می باشند. با این حال فراموش نکنید که بازار هدف بسیار مهم است. شما باید ترجیحات مخاطب را درک کنید. همچنین باید تاکید کنیم که تحت هیچ شرایطی تضمینی برای کسب سود قطعی در این مشاغل وجود ندارد. هر سرمایه گذاری کارآفرینی برای موفقیت نیاز به استراتژی دارد. هر عاملی می تواند یک تجارت بالقوه سودآور را شکست دهد. از جمله این عوامل می توان به مدیریت ضعیف، عدم ارتباط بین اعضای تیم و عوامل اقتصادی خارجی اشاره کرد. آنچه در یک مکان سودآور است ممکن است در مکان دیگر سودآور نباشد. در نهایت این مشتریان هستند که تصمیم می گیرند پول خود را کجا خرج کنند.

سوالات متداول

پنج کسب و کار برتر دنیا کدامند؟

طبق آمار Statista، پنج کسب ‌و کار سودآور در جهان عبارتند از آرامکو عربستان سعودی (با ارزش 156.4 میلیارد دلار)، اپل (با ارزش 94.3 میلیارد دلار)، مایکروسافت (با ارزش 69 میلیارد دلار)، اکسون موبیل (با ارزش 61.7 میلیارد دلار) و آلفابت (به ارزش 58.6 میلیارد دلار).

ساده ترین کسب و کارها برای شروع کدامند؟

کسب و کارهایی که نیازی به سرمایه گذاری اولیه و مجوزهای زیادی ندارند، ساده ترین کسب و کارها برای شروع هستند. به عنوان مثال می توان به مراقبت از حیوانات خانگی، نظافت خانه و خیاطی اشاره کرد.

چه مشاغلی تقاضای زیادی دارند؟

طبق گزارش IBISWorld، کسب و کارهایی که بیشترین تقاضا را در سال 2023 داشته اند، شامل صنایع نفت و گاز، گردشگری، خدمات برنامه ریزی برای عروسی و صنایع تولید CBD می شود.

هزینه راه اندازی یک کسب و کار چقدر است؟

هزینه راه اندازی یک کسب و کار بسته به اندازه و نوع شرکتی که می خواهید ایجاد کنید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، شروع یک کسب و کار خانگی نسبت به یک فروشگاه فیزیکی هزینه کمتری دارد. علاوه بر این، در صورت نیاز به اجاره یا خرید فضای تجاری، استخدام کارمندان و خرید موجودی می تواند هزینه راه اندازی یک کسب و کار را افزایش دهد. برای کاهش هزینه ها می توانید با drop shipping یا فروش کالاهای دیجیتال به صورت رایگان شروع کنید.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/