چطور کفش . کتونی اورجینال را از تقلبی شناسایی کنیم

چطور کفش . کتونی اورجینال را از تقلبی شناسایی کنیم

چطور کفش . کتونی اورجینال را از تقلبی شناسایی کنیم 1

روش های تشخیص کفش اصل از تقلبی

برای خرید کفشاورجینال اطمینان از اصل بودن آن میتواند یکی از دغدغه های اصلی هر خریداری باشد. با اینکه کفش های اصل و اورجینال کیفیت ظاهری بالاتری نسبت به کفش های تقلبی دارند اما دانستنروش های تشخیص کفش تقلبی از اصلی می تواند در هنگام خرید کفش راهنمایی خوبی باشد.متاسفانه امروزه به دلیل قیمت بالای کفش های اصلی و اورجینال، تولید کفش های تقلبی بسیار رواج پیدا کرده است. کفش های تقلبی از مواد درجه دو یا سه و یا پایین تر تهیه شده و کیفیت لازم را برای استفاده ندارند. بنابراین بهتر است با روش های تشخیص کفش اصل از تقلبی و همچنین تفاوت کفش اصل و تقلبی آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب مناسب و با کیفیت داشته باشید. انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید کفش و کتونی بسیار مهم است. ما در این مقاله سایت فروشگاه کتونی ال ای سعی میکنیم شما را با روش های تشخیص کفش تقلبی، ویژگی های کفش اورجینال و مواردی از این دست آشنا کنیم تا شما بتوانید یک انتخاب درست و باکیفیت داشته باشید.
همه میدانیم که پا عضو بسیار کلیدی و مهم هر انسانی هست و از این رو مراقبت و رسیدگی به این عضو حیاتی و مهم می باشد. ازاین رو بهترین گزینه برای انتخاب کفش، کفش های اصلی و اورجینال می باشند، زیرا این کفش ها بسیار با کیفیت بوده و با توجه به استاندارد ها تهیه شده اند. اما اگر بودجه و توان خرید کفش های اورجینال را ندارید، می توانید از کفش های های کپی اصل که از لحاظ کیفیت و ظاهر بسیار شبیه و نزدیک به کفش های اورجینال و اصلی هستند، استفاده کنید. چگونه کفش اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کفش تقلبی و فیک از کفش اصلی و اورجینال، ابتدا باید با ویژگی های کفش اصلی، آشنا شویم.
ویژگی های کفش اورجینال
۱.قیمت بالا
کفش های اورجینال به دلیل استفاده از متریال و تجهیزات با کیفیت، قیمت بالاتری نسبت که کفش های فیک و تقلبی دارند.
۲. وزن سبک

کفش های اورجینال با برند های مختلف، وزن مشخصی داشته و نسبت به کفش های تقلبی بسیار سبک تر هستند.
۳. داشتن شماره سریال و یا شناسنامه
کفش های اصلی، در قسمت زیر زبانه و یا کفی کفش، برچسبی دارند که شماره سریال کفش روی آن حک شده است و شما می توانید با سرچ کردن شماره سریال در سایت مربوطه از اصل بودن کفش خود مطمئن شوید.
۴. طراحی لوگو و برند
کفش های اورجینال هر برندی، لوگوی مخصوص و مشخصی داشته و شما می توانید با توجه به لوگو و اسم برند روی کفش و همچنین مقایسه آن در سایت اصلی، از اورجینال بودن کفش خود اطمینان پیدا کنید.

چطور کفش . کتونی اورجینال را از تقلبی شناسایی کنیم 2


۵. کیفیت دوخت بالا
کیفیت دوخت کفش های اورجینال بسیار بالا بوده و دارای دوخت های نامنظم نمی باشند. دوخت کفش های اورجینال بسیار ظریف و منظم و بدون برآمدگی می باشد.
روش های تشخیص کفش تقلبی از اصلی
پس از شناخت ویژگی های کفش اصلی و اورجینال، در این قسمت به روش های تشخیص کفش اصل از تقلبی خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با بررسی دقیق این ویژگی ها، انتخابی مناسب داشته باشید.

● تشخیص کفش اصل از طریق جعبه
کفش های اصل و اورجینال، دارای جعبه های محکم و مستطیلی شکل می باشند که اطلاعات کفش از جمله لوگو و نام تجاری، سایز و غیره روی آن درج شده و قابل مشاهده است. دقت کنید که اطلاعات درج شده روی جعبه کفش با اطلاعات موجود روی کفش کاملا باهم مطابقت داشته باشند. اما کفش های تقلبی و فیک، جعبه های نازک و بی کیفیتی داشته که به راحتی پاره می شوند و نام و نشانی روی آن ها مطابق با کفش درج نشده و یا ناخوانا و غیر واضح می باشد.

● تشخیص کفش اصل از طریق زیره
زیره و کفی کفش های اورجینال از مواد و متریال بسیار با کیفیت و با دوام ساخته شده است، در صورتی که در کفش های تقلبی، زیره کفش از مواد پلاستیکی و بی کیفیت می باشد، این کفش ها کاملا بوی پلاستیک و لاستیک می دهند و ممکن است بعد از گذشت مدت کوتاهی از استفاده، زیره کفش شل و نازک شود. در برخی برند ها، لوگوی برند روی زیره کفش هک شده و نقش بسته است. همچنین اندازه زیره کفش با اندازه کفش تطابق داشته و از مواد سبک ساخته شده است که هنگام پوشیدن احساس سنگینی نمی کنید. وجود هر گونه ناهماهنگی در بافت و رنگ زیره کفش، می تواند نشان از تقلبی و فیک بودن آن می باشد.
● تشخیص کفش از طریق رویه
در کفش های فیک، جنس رویه از الیافی با کیفیتی پایین تشکیل شده است که منافذ و تنفس پذیری کمی دارند، این امر باعث ایجاد تعریق در پا و بیماری و حساسیت های پوستی و همچنین بوی بد پا خواهد شد. جنس رویه کفش های اصل بسیار با کیفیت بوده و تنفس پذیری بسیار بالایی دارند که از تعریق پا در کفش جلوگیری خواهد کرد.
● تشخیص کفش اصل از طریق دوخت
یکی از راه های بسیار ساده تشخیص کفش اصل از تقلبی، توجه به ظاهر و کیفیت دوخت کفش می باشد. دوخت کفش های اصل در همه ی قسمت های کفش بسیار منظم و یکدست و بدون هرگونه بیرون زدگی و ناهمواری می باشد. اگر در کفشی دوخت های نامنظم و ناهموار با بیرون زدگی و همچنین لکه های چسب روی کفش را مشاهده کردید، می توانید به اصل بودن آن شک کنید.

چطور کفش . کتونی اورجینال را از تقلبی شناسایی کنیم 3


● تشخیص کفش اصل از طریق آرم و لوگو
تشخیص کفش اصل از تقلبی به وسیله آرم و لوگو بسیار ساده و راحت می باشد. کفش های اورجینال هر برندی، یک آرم و لوگو با شکل، فونت، رنگ و سایز یکسانی داشته که شما با مشاهده و مقایسه آن به راحتی می توانید متوجه اصل یا فیک بودن کفش شوید. از طرفی در کفش های اورجینال، لوگوی برند روی کفش هک و یا دوخته می شود، این در صورتی است که در خیلی از کفش های تقلبی ، لوگو به صورت برچسب روی کفش چسبانده می شود.
● تشخیص کفش اصل از طریق بررسی کیفیت کفش
کیفیت کفش های اصل بسیار بالا بوده و طول عمر و دوام بالایی دارند. این نوع کفش ها از مواد و متریال مرغوب ساخته شده و بوی پلاستیک نمی دهند. همچنین وزن بسیار سبکی نسبت به کفش های تقلبی دارند. هنگام پوشیدن کفش های اصل، به آسانی متوجه کیفیت و راحتی آن خواهید شد. کفش های تقلبی از مواد ارزان و با کیفیتی پایین تهیه شده اند. از این رو طول عمر و دوام پایینی نیز دارند.

● بررسی برچسب های کفش
یکی دیگر از راه های تشخیص کفش اصل از تقلبی، بررسی برچسب های کفش می باشد. در کفش های اصل و اورجینال، زیر زبانه کفش، برچسبی قرار دارد که روی آن اطلاعات کفش از جمله شماره سریال، سایز، لوگو و غیره با فونت و اندازه مشخص و خوانا نوشته شده است و با اطلاعات موجود روی جعبه کفش تطابق دارد. در صورتی که در کفش های تقلبی این برچسب وجود نداشته و یا ناخوانا و نادرست می باشد و با اطلاعات روی جعبه کفش تطابق ندارد.

چطور کفش . کتونی اورجینال را از تقلبی شناسایی کنیم 4

اهمیت خرید کفش اصل

چگونه از کلاهبرداری در خرید کفش جلوگیری کنیم؟

بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری در خرید کفش، خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر می باشد. روش های شناسایی سایت معتبر این است که این سایت ها دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشند که این نماد توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت، به سایت های معتبر و دارای صلاحیت داده می شود. همچنین سایت های معتبر، محصولات خود را با گارانتی معتبر و پشتیبانی حرفه ای ارائه می دهند. از جمله ویژگی های دیگر سایت های معتبر امکان بازگشت کالا در صورت عدم وجود سلامت فیزیکی کالا می باشد. سایت فروشگاه کتونی ال ای، یک سایت معتبر برای خرید کفش زنانه وخرید کفش مردانه می باشد.
جمع بندی
کفش های اصلی و اورجینال قیمت و کیفیت بسیار بالایی دارند. برخی افراد سودجو، کفش های تقلبی با کیفیت بسیار پایین و مواد اولیه ارزان قیمت تولید خواهند کرد. استفاده از کفش‌های تقلبی می‌تواند به صورت تدریجی به آسیب‌های جدی در پا و کمر منجر شود و همچنین می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌ها و بیماری‌های پوستی شود. بنابراین، خرید کفش‌های اصل و اورجینال از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا این کفش‌ها به سلامتی و راحتی پاها کمک می‌کنند و از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می‌کنند. اما نکته ای که حائز اهمیت است، تشخیص کفش اصل از کفش تقلبی می باشد. روش های زیادی برای تشخیص کفش اصل از تقلبی وجود دارد که ما در این مقاله به طور مفصل انواع روش های تشخیص کفش اصل از تقلبی را برای شما توضیح داده ایم. یکی از اصلی ترین معیار ها برای خرید کفش باکیفیت و مناسب، انتخاب فروشگاه و سایت معتبر می باشد. فروشگاه کتونی ال ای ارائه دهنده انواع کتونی های زنانه و مردانه با کیفیت و تنوع بسیار بالا می باشد. همچنین این فروشگاه دارای سابقه ای طولانی مدت در فروش و ارائه انواع کتونی می باشد. شما می توانید برای مشاهده و خرید جدیدترین و متنوع ترین انواع کتونی به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و خریدی با کیفیت و راحت را تجربه کنید.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/