همه چیز درباره کتونی ویتنامی اصل

همه چیز درباره کتونی ویتنامی اصل

نام کتونی ها ویتنامی را این روزها زیاد می شنویم. کتونی هایی که از برند آدیداس و نیوبالانس و نایک هستند اما با نام کفش های تولید ویتنام شناخته می شوند. اما مگر این برند در آمریکا نیستند؟ پس چرا با نام ویتنامی شناخته می شوند؟ آیا کتونی های ویتنامی کتونی های اصل هستند؟ آیا اصلا ارزش خرید دارند؟ آیا طبق استانداردهای اصولی طراحی کفش ساخته می شوند؟ چگونه متوجه شویم که یک کفش ویتنامی اصل است؟ در این مطلب قرار است تیم محتوایی سایت کارگو شما را با زیر و بم کفش های تولید ویتنام آشنا کند. همراه ما باشید.

کتونی ویتنامی چیست؟

کتونی هایی که از برند آدیداس، اسکچرز، نایک و کانورس هستند اغلب به عنوان لاکچری ترین کتونی های گران قیمت دنیا شناخته می شوند. به قدری که معروف ترین ورزشکاران و سلبریتی ها این کفش ها را به پا می کنند. بنابراین اگر شما هم طرفدار پر و پا قرص این برندها هستید باید سر کیسه را شل کنید و مبلغ بالایی برای خریدشان پرداخت نمایید. اما آیا پرداخت این هزینه برای تمام طرفداران برندهای شماره یک جهان مقدور است؟ یقینا خیر. اینجاست که پای کفش های تولید ویتنام باز می شود. کتونی ویتنامی چیست؟
کتونی ویتنامی نوعی کتونی اصل است که به جای تولید شدن در کشوری مثل آمریکا، در کشوری مانند ویتنام تولید می شود. اما چرا؟ به این دلیل که نیروی کار در کشور ویتنام دستمزد کمتری دریافت می کنند و این موضوع منجر به پایین آمدن قیمت کتونی هایی مثل کتونی آدیداس و نایک و پوما می شود. به همین دلیل بسیاری از طرفداران برندهای مطرح، خرید کفش های تولید ویتنام را ترجیح می دهند. نکته مهم در مورد کفش های تولید ویتنام این است که این کفش ها با متریالی ساخته می شوند که در کارخانه اصلی استفاده می شود. بنابراین از لحاظ درجه کیفی در بالاترین سطح قرار دارند.
کفش های تولید ویتنام را با نام های کپی در بازار می شناسند. این کفش ها صادرات وسیعی به آسیا، اروپا و حتی آمریکا دارند. بله درست است! حتی در خود آمریکا که معدن اصلی تولید کفش های برند آدیداس و نایک و نیوبالانس است، کفش های تولید ویتنام محبوبیت زیادی دارند. این موضوع عمدتا به دلیل قیمت اقتصادی این کفش ها می باشد که باعث شده حتی جامعه آمریکایی نیز تمایل ویژه ای به این کفش های با کیفیت و ارزان داشته باشد.
کشور ویتنام به واسطه دارا بودن نیرو کار ماهر، دسترسی آسان به بازار جهانی و داشتن تجهیزات حرفه ای به شدت در صنعت کفش پیشرفت کرده است. شما می توانید با مبلغ اقتصادی اقدام به خرید انواع کفش های تولید ویتنام در برندهای مختلف از نوع زنانه و مردانه نمایید. نکته جالب اینجاست که تقریبا تمام مدل ها و برندها توسط تولیدکننده های ویتنامی پوشش داده می شوند. بنابراین شما با دریای وسیعی از تنوع کفش های برند روبرو خواهید بود که هر نوع سلیقه و بودجه ای را راضی می کند.

همه چیز درباره کتونی ویتنامی اصل 1

بزرگترین تولید کننده های کتونی ویتنامی

پوشیدن کفش های برند به افراد حس خوبی می دهد. کفش های برند به دلیل اینکه از متریال با کیفیت تولید شده اند، استانداردهای سطح بالایی دارند و در دسته محصولات لاکچری قرار می گیرند، طرفداران خاص خود را دارند. نام برترین تولیدکننده های کفش جهان را می توان در لیست تولیدکننده های کتونی ویتنامی دید.در کشور ویتنام، کفش های هر برندی که فکرش را بکنید به تولید می رسد. از برند نایک و آدیداس و پوما گرفته تا برندهای مطرح دیگر مانند کانورس، ریبوک، هوکا، تیمبرلند، سالامون، بالنسیاگا، اسکچرز، نیو بالانس، ونس و آسکیس. این کفش ها دقیقا اصالت و کیفیت برند اصلی را دارند. برندهای تولید کننده کتونی های ویتنامی، یک تنه صنعت کفش ویتنام را روی یک انگشت می چرخانند. برندهای مطرح دیگری نیز در کشور ویتنام به تولید می رسند که شامل برندهای بیتیس، وینا گیای، تهونگ دینه، لامو و مابو می شوند. البته این برندها اصالتا ویتنامی هستند با این حال از لحاظ درجه کیفی و اصالت در سطح بسیار خوبی قرار دارند.کفش های تولید ویتنام تحت نظارت کمپانی اصلی ساخته می شوند. بنابراین نمی توان از لحاظ اصالت ایرادی را متوجه آن ها دانست. البته دقت داشته باشید که منظور ما کفش های ویتنامی درجه یک است.
کتونی نایک ویتنام اصل به کمک فناوری هایی مانند Nike Air، Nike Zoom و Nike React ساخته می شود. بهره مندی از کفی چسبنده، زیره میانی سبک و انعطاف پذیری عالی و قابلیت تنفس بسیار خوب باعث شده تا بسیاری از مخاطبان به جای خرید یک کتونی نایکی اصل، چند کتونی نایک ویتنام اصل خریداری کنند تا هم تنوع را به کمک کفش های خود بیاورند و هم در هزینه ها صرفه جویی نمایند. شما می توانید انواع کتونی نایک ویتنام اصل را در مدل های جردن، ایرمکس، پگاسوز، رانینگ، نایک زوم آلفافلای، نایک زوم ایکس و نایک ایرفورس خریداری کنید. کتونی آدیداس ویتنام اصل به ضربه پذیری بالا معروف است. این کفش ها برای هر نوع رشته ورزشی مناسب هستند و جلوی آسیب دیدگی پای شما را می گیرند. اگر یک کفش روزمره سبک و استاندارد با کیفیت بالا می خواهید، کتونی آدیداس ویتنام اصل بهترین انتخاب است.کتونی اسکچرز ویتنام اصل خوراک سخت پسندان است. این کفش ها با ظاهر لاکچری و خاصی که دارند حسابی جلب توجه می کنند. تمام ویژگی های ایده آل یک کتونی سبک و استاندارد در کتونی های اسکچرز جمع شده است.
برندهایی مانند پوما، آسیکس و ریبوک نیز جزو برترین تولید کننده های کفش های ویتنام اصل هستند و در این زمینه حسابی خوش درخشیده اند. این کفش ها پشتیبانی بسیار خوبی از پای شما به عمل می آورند، قابلیت ضربه گیری بسیار خوبی دارند، طراحی آن ها خاص و تمیز است، رنگ های متنوعی دارند و دوام آن ها قابل ستایش است. شما می توانید چندین سال مکرر این کفش ها را به پا کنید بدون اینکه در ظاهر آن ها خللی ایجاد شود.

همه چیز درباره کتونی ویتنامی اصل 2

تشخیص کفش ویتنامی اصل

وفاداری به برند جزو اصول اخلاقی مشتریان وفادار است. بسیاری از خریداران کفش های نایکی و پوما و آدیداس به دلیل علاقه زیادی که به برند محبوب شان دارند، اقدام به خرید کفش های تولید ویتنام می کنند تا هم در هزینه ها صرفه جویی کنند، هم به برند محبوب شان وفادار بمانند و هم برند پوش باقی بمانند. اما چگونه باید مطمئن شد که به برند محبوب تان خیانت نکرده اید و کفش فیک خریداری نکرده اید؟ راه هایی برای تشخیص کتونی نایکی ویتنام اصل، کتونی آدیداس ویتنام اصل و کتونی نیوبالانس ویتنام اصل وجود دارد که در این بخش قرار است این روش ها را با هم بررسی کنیم.

  • کتونی های ویتنامی اصل دارای زبانه ای کوچک در پشت کفش هستند. اگر این زبانه را مشاهده نکردید، به احتمال بسیار زیاد کفش مورد نظر شما فیک است.
  • قیمت کتونی ویتنام اصل هر چند که در مقایسه با کتونی های اورجینال کمتر است، اما به نسبت کفش های فیک موجود در بازار قیمت بیشتری دارد. بنابراین اگر قیمت کتونی مورد نظر شما بیش از حد ارزان بود، احتمال می رود که آن کفش فیک باشد.
  • بارکد کفش ویتنامی را استعلام کنید. کافیست وارد سایت اصلی شوید و بارکد ثبت شده روی کفش را استعلام نمایید تا از اصالت آن مطمئن شوید.
  • در زمان خرید کتونی ویتنامی به لوگوی درج شده روی کفش و داخل کفش دقت کنید. کفش های اصل ویتنامی دارای لوگوی دوخته شده با کیفیتی هستند که هم داخل کفش و هم بیرون کفش دیده می شود. اگر این لوگو با کیفیت پایین دوخته شده باشد و یا شبیه به لوگوی اصلی نباشد، کفش مورد نظر شما فیک است.
  • کفش های ویتنامی اصل دارای وزن سبکی هستند و در عین حال بسیار راحت می باشند. در تولید این کفش ها از متریال درجه یک و گاهی اوقات درجه دو اما با کیفیت استفاده می شود. بنابراین هنگام پوشیدن این کفش ها باید احساس سبکی و راحتی داشته باشید.
  • بسته بندی کفش را دست کم نگیرید. کفش های ویتنامی اصل دارای بسته بندی شیک و تمیزی هستند. برخلاف کفش های تقلبی که دارای بسته بندی های نامتعارف هستند. بنابراین اگر کفش مورد نظر شما فاقد بسته بندی بود و یا در بسته بندی های بی ربط به شما عرضه شد، بدانید که احتمال فیک بودن آن زیاد است.
  • تمیز بودن جزئیات کفش را به دقت بررسی کنید. بهتر است چند نمونه از عکس های کفش ویتنامی اصل را در اینترنت جستجو کنید و جزئیات کفش را با آن عکس ها مطابقت دهید. بسیار مهم است که جزئیات و دوخت کفش بسیار تمیز و عاری از نقص باشد. شما می توانید با یک بررسی ظاهری و چشمی به خوبی متوجه شوید که کیفیت تولید کفش ویتنامی در چه حد است و آیا از نوع فیک می باشد یا اصل؟
  • کفش های ویتنامی اصل به هیچ عنوان بوی لاستیک و مواد شیمیایی نمی دهند. این کفش ها بوی چرم نو و تازه می دهند و عاری از هر گونه بوی نامطبوع هستند.
  • برای اینکه خیالتان بابت خرید کتونی ویتنامی اصل راحت شود، توصیه می کنیم که حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. وبسایت هایی که فاقد اعتبار هستند هیچ تضمینی برای فروش کفش ویتنامی اصل به شما نمی دهند. بنابراین اگر در تشخیص کتونی ویتنامی اصل تبحر و تجربه بالایی ندارید بهتر است سراغ فروشندگان معتبر بروید. فروشندگان معتبر معمولا ضمانت اصالت ارائه می دهند و شرایط بازگشت دادن کالا را بدون هیچ قید و شرط برای شما فراهم می کنند. بدین سان که اگر نکته ای شما را متوجه تقلبی بودن کفش کرد، می توانید به راحتی کفش را برگشت بزنید.

به طور کلی بازار کفش های برند جهان در ویتنام حسابی داغ و پر رونق است. کفش های ویتنامی به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارند مورد توجه برند پوش ها و به ویژه نسل جوان قرار دارند. طبیعی است که در اوضاع اقتصادی فعلی امکان خرید کفش های برند اصل وجود نداشته باشد. با این حال رعایت نکات گفته شده در این محتوای کارگو به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کفش ویتنامی اصل را از فیک تشخیص دهید و بهترین خرید را داشته باشید.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/