استایل با شلوار پارچه ای زنانه

استایل با شلوار پارچه ای زنانه

شلوارهای پارچه‌ای از زمان‌ها بسیار دور بخش مهمی از کمد لباس خانم‌ها را تشکیل می‌دهند. اغلب ما فکر می‌کنیم که شلوارهای پارچه‌ای زنانه فقط برای موقعیت‌های رسمی و اداری به کار می‌روند. اما این طور نیست. بلکه با طراحی استایلی مناسب می‌توانیم شلوار پارچه‌ای زنانه را با انواع کت، مانتو، شومیز و کراپ ست کنیم. در این مقاله وبسایت کارگو قصد دارد تا ضمن بررسی انواع استایل‌های رسمی و کژوال و روزانه با شلوار پارچه‌ای، ویژگی‌های هر کدام را خدمت شما کاربران عزیز بیان کند. پس تا انتهای این مقاله با وبسایت کارگو همراه باشید.

استایل با شلوار پارچه ای زنانه 1

ست کردن لباس های مختلف با شلوار پارچه ای زنانه

• استایل مجلسی با شلوار پارچه‌ای زنانه

یکی از مواردی که می‌توانید از شلوار پارچه‌ای استفاده کنید، برای مجالس و مهمانی می‌باشد. اغلب مانتوهای مجلسی مدل دار و پرکار می‌باشند در نتیجه بهتر است از شلوار پارچه‌ای ساده برای ست کردن با آن‌ها استفاده کنید. برای استایل با شلوار ساده مجلسی بهتر است از اکسسوری هایی که تیپ شما را از حالت ساده خارج می کند استفاده کنید. به عنوان مثال برای شلوار پارچه ای کرم رنگ می توانید از کمربند نازک قهوه ای استفاده کنید.

• استایل شومیز با شلوار پارچه‌ای

اگر طرفدار شومیزهای ساده هستید، می‌توانید آن را با شلوار کتان و یا لینن مدل مام استایل ست کنید. به این ترتیب شما یک تیپ تابستانه‌ی جذاب خواهید داشت. اگر هم سلیقه‌ی شما به پوشیدن شومیزهای فانتزی است، ترکیب آن با شلوار راسته کرپ بسیار زیبا خواهد شد.

• استایل کت‌های کوتاه و بلند با شلوار پارچه‌ای

انواع کت‌های زنانه با شلوارهای پارچه‌ای ست می‌شوند. برای مثال اگر کت‌های کوتاه و کراپ کت می‌پوشید، می‌توانید آن را با شلوار کتان یا کرپ استایل کنید. اگر هم قد کت شما بلندتر است، شلوار پارچه‌ای مدل راسته انتخابی عالی است.

• استایل رسمی و اداری با شلوار پارچه‌ای

برای محیط‌های کاری رسمی و اداری نمی‌توان از شلوار جین و اسپرت استفاده کرد و بهتر است شلواری از جنس پارچه کرپ انتخاب کنید. اغلب مانتوهای رسمی و اداری بلند هستند، در نتیجه باید از شلوارهای پارچه‌ای مدل راسته و فیت استفاده کنید. برای آراسته دیده شدن استایل شما بهتر است مانتو و شلوار شما یک رنگ و ست باشند.

• ست کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای

برای بانوان شیک پوش و به روز کفش پاشنه بلند یک آیتم اساسی در استایل‌های مجلسی و رسمی می‌باشد. حال اگر از شلوار پارچه‌ای در کنار کفش پاشنه بلند استفاده کنید، جذابیت استایل شما دو چندان خواهد شد.

• ست کفش کتونی باشلوار پارچه‌ای

اگر به دنبال یک استایل راحت با شلوار پارچه‌ای هستید، قطعا کفش کتونی را انتخاب کنید. استایل شلوار پارچه‌ای با کفش کتونی برای موقعیت‌هایی که باید زیاد سر پا بمانید و یا برای محل کار و یا پیاده روی روزانه مناسب و کاربردی است. در این موارد بهتر است تا از کتونی‌های ساده‌تر و تک رنگ استفاده کنید.

• ست صندل با شلوار پارچه‌ای

در فصل تابستان و هوای گرم ترکیب صندل با شلوار پارچه‌ای آزاد عالی است. این استایل علاوه بر راحتی، بسیار خنک است. اگر قصد دارید تا استایل کژوال داشته باشید، شلوار پارچه‌ای را با صندل تخت و بدون پاشنه ست کنید. اما اگر قصد دارید تا در مراسمی خاص و یا مهمانی شرکت کنید، شلوار پارچه‌ای را با صندل پاشنه بلند بپوشید.

استایل با شلوار پارچه ای زنانه 2

نکات مهم برای خرید شلوار پارچه‌ ای زنانه

  • به سایز شلوار دقت کنید: برای خرید شلوار پارچه‌ای حتما به اندازه دور کمر، باسن و فاق آن دقت کنید. زیرا شلوارهای پارچه‌ای کشسانی زیادی ندارند و اگر اندازه‌ شما نباشد، جلوه‌ی خود را از دست می‌دهد.
  • نوع اندام خود را مد نظر قرار دهید: هر کدام از مدل‌های شلوار پارچه‌ای موجود در بازار برای هر اندام خاصی مناسب است. برای مثال خانم‌هایی که اندام سیبی شکل دارند بهتر است شلوارهایی با فاق بلند و دمپای گشاد انتخاب کنند.
  • شلوار را متناسب با موقعیت مورد نظرتان خریداری کنید: لازم است که مشخص کنید شلوار پارچه‌ای را برای چه مناسبت و مکانی نیاز دارید. برای مثال اگر می‌خواهید شلوار پارچه‌ای را در محل کار خود بپوشید، بهتر است دارای رنگ‌های خنثی و تیره باشد.

سخن پایانی

شلوارهای پارچه‌ای بر اساس مدل، نوع پارچه و هم چنین موقعیت مورد استفاده‌شان در انواع گوناگونی موجود هستندکه شما عزیزان با توجه به سلیقه‌ی خود و نکات مطرح شده در این مقاله می‌توانید انتخابی عالی داشته باشید.در این مقاله وبسایت کارگو تلاش کرده است تا ضمن بررسی انواع استایل‌های مختلف با شلوار پارچه‌ای زنانه، نکات ضروری برای خرید شلوار پارچه‌ای را خدمت شما عزیزان ارایه دهد تا شما کاربران گرامی وبسایت کارگو بتوانید خریدی رضایت بخش داشته باشید.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/