10 ترند شلوار جین زنانه در سال 2024

10 ترند شلوار جین زنانه در سال 2024

شلوار جین اساس اکثرا بین لباس‌های مورد علاقه من است، اما همیشه اینطور نبوده. یادم می‌آید زمانی که شلوارهای جین اسکینی در بازار و مردم یکی از محبوب ترین شلوار در سال های متعدد بوده است و من احساس می‌کردم که این مدل به من نمی‌آید، برای مدت‌ها از آنها استفاده نمی‌کردم. اما در نیم دهه اخیر، ترندهای شلوار جین تغییرات زیادی کرده‌اند و حالا انتخاب‌های بیشتری از نظر مدل، قد و رنگ‌ها وجود دارد. برای من، مدل‌های جین راسته و آزاد باعث شده‌اند دوباره به پوشیدن آنها علاقه‌مند شوم و حالا که احساس خوبی به اندامم دارم، از پوشیدن شلوار جین لذت می‌برم و حتی شجاع‌تر شده‌ام؛ حالا آماده‌ام که هر مدل جدیدی را امتحان کنم. از پیراهن‌های سفید ساده و کفش‌های لوفر گرفته تا کت‌های بلیزر که با نیم‌تنه‌های کوتاه و کفش‌های پاشنه بلند می توان پوشید، شلوار جین برای تقریباً هر موقعیتی لباس مورد علاقه من است. در واقع، ۹۰٪ لباس‌هایی که بین سپتامبر و مارس می‌پوشم شامل یک شلوار جین می‌شوند، به همین دلیل همیشه می‌توانم یک جفت شلوار جدید را در این بازه زمانی خریداری کنم. اما کدام یک را انتخاب کنم؟
برای اینکه بتوانم گزینه‌ها را بهتر بررسی کنم، به دنبال کشف ترندهای برتر شلوار جین در سال ۲۰۲۴ رفتم. نتیجه چه بود؟ نه مدل شلوار جین وجود دارد که در حال حاضر محبوبیتشان در حال افزایش است. در ادامه سایت کارگو به معرفی ۹ ترند شلوار جین برای پاییز و زمستان ۲۰۲۴ را می پردازد که استایل شما را در تمام طول سال به‌روز نگه می‌دارند.

۹ ترند برتر شلوار جین در سال ۲۰۲۴

10 ترند شلوار جین زنانه 1

1. شلوار پدل جین (Puddle Jeans)

نکات استایل: هرکسی که در نوجوانی ممکن است شلوار جین‌های خیلی بلند پوشیده باشد، می‌داند که این شلوارها برای روزهای بارانی مناسب نیستند. اما در روزهای خشک، شلوارهای پدل جین واقعاً استایل خیره‌کننده‌ای دارند و ظاهری شیک به شما می‌دهند.

10 ترند شلوار جین زنانه 2

2. شلوار جین اکرو (Ecru Jeans)

نکات استایل: شلوارهای جین به رنگ‌های کرم ملایم فقط برای تابستان نیستند؛ این مدل جین‌ها در تمام سال قابل استفاده‌اند. در برندهایی مثل پروئنزا شولر و MSGM این مدل رایج است و انتظار می‌رود که این ترند شلوار جین با نزدیک شدن به تابستان بیشتر دیده شود.

10 ترند شلوار جین زنانه 3

3. شلوار جین پاچه تا شده (Turn-Up Jeans)

نکات استایل: چه خودتان یک شلوار جین بلند را تا زده اید و چه یک شلوار آماده با پاچه های تا شده را انتخاب کنید، من روز به روز بیشتر شاهد هستم که اینفلوئنسرها این سبک را می‌پوشند و طراحان نیز جین‌های تا شده طراحی می‌کنند. آیا این یک تصادف است؟ در دنیای مد، چیزی به نام تصادف وجود ندارد.

10 ترند شلوار جین زنانه 4

4. شلوار جین براق (Foil Jeans)

نکات استایل: شلوارهای نقره‌ای(براق) یکی از ترندهای این فصل بوده‌اند و اکنون انتظار می‌رود که این سبک به لباس‌های روزمره نیز وارد شود، آن هم از طریق پارچه‌ها و مدل ‌های مشابه شلوار جین. امتحانش کنید. فکر می‌کنم از اینکه چقدر به آن‌ها علاقه‌مند می‌شوید، شگفت‌زده خواهید شد.

10 ترند شلوار جین زنانه 5

5. شلوار جین دمپا گشاد (Flare Jeans)

نکات استایل: شلوارهای دمپا گشاد با جذابیت بسیار و الهام گرفته از استایل دهه ۷۰ که در چند فصل اخیر محبوب بوده است. اگر هنوز این مدل را امتحان نکرده‌اید، سال ۲۰۲۴ بهترین زمان برای شروع است.

10 ترند شلوار جین زنانه 6

6. شلوار جین به رنگ نیلی (Indigo-Blue Jeans)

نکات استایل: رنگ‌های روشن به سبک قدیمی برای مدتی در دنیای جین محبوب بودند، اما حالا شلوارهای جین آبی تیره محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند؛ رنگ‌هایی که ممکن است شما را به یاد انتخاب‌های پدرتان بیندازند. برای اینکه این جین‌ها مدرن‌تر به نظر برسند، بهتر است آن‌ها را با سایز های متنوع و راحت بپوشید تا از ظاهری که ممکن است از مد افتاده باشد، فاصله بگیرید.

10 ترند شلوار جین زنانه 7

7. شلوار جین پاره (Ripped Jeans)

نکات استایل: از آن‌ها خوشتان بیاید یا نه، شلوار جین پاره در حال حاضر همه‌جا دیده می‌شود و من مطمئن هستم که این روند در بیشتر سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد داشت. برای داشتن ظاهری شیک‌تر، به دنبال شلوارهایی با پارگی‌های تمیز در زانو باشید و از پارگی‌های زیاد در سرتاسر شلوار پرهیز کنید.

10 ترند شلوار جین زنانه 8

8. شلوار جین خاکستری (Grey Jeans)

نکات استایل: در روزهای اخیر مطبوعات پاییز - زمستان، ویرایشگر مد ما، رمی فارل، از تعداد زیاد شلوارهای جین خاکستری که در نمایشگاه بود، شگفت‌زده شد. ممکن است بخواهید این را به‌عنوان نشانه‌ای برای خرید این مدل شلوار جین در نظر بگیرید.

10 ترند شلوار جین زنانه 9

9. شلوار جین درز دار (Twisted Seam Jeans)

نکات استایل: وقتی یک ترند را در جوامع مختلف می بینید، به سرعت در هر جا آن مخصوصا پای افراد متعدد مشاهده می کنید و این دقیقاً درباره شلوارهای جین با درزهای زیاد صدق می‌کند. از خطوط های پیچ ‌خورده گرفته تا اضافه کردن درزها صرفاً به خاطر زیبایی، این یکی از ترندهای جینی است که انتظار نداشتم در سال ۲۰۲۴ رونق بگیرد (اگرچه اکنون دارد به من هم جذابیت می‌دهد).

نتیجه گیری

در نهایت، شلوار جین به عنوان یکی از اجزای اصلی کمد لباس من، همواره تأثیر عمیقی بر استایل من داشته است. با تغییر ترندها و ظهور مدل‌های جدید، اکنون می‌توانم با اعتماد به نفس بیشتری از شلوارهای جین استفاده کنم و سبک‌های مختلف را با توجه به موقعیت و سلیقه‌ام امتحان کنم. از شلوارهای پدل جین که ظاهری خاص و خیره‌کننده دارند، تا شلوارهای جین اکرو که مناسب هر فصل هستند، تنوع انتخاب‌ها به من این امکان را می‌دهد که با راحتی بیشتری لباس بپوشم. همچنین، با وجود مدل‌های مختلفی مانند شلوارهای دمپا گشاد و شلوارهای زاپ دار، می‌توانم به راحتی استایل‌های جذاب و مدرن خلق کنم. در مجموع، این ترندها نه تنها به من کمک می‌کنند تا شلوارهای جین را به روش‌های جدیدی بپوشم، بلکه تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز از دنیای مد را برایم به ارمغان می‌آورند. با توجه به این ترندها، سال ۲۰۲۴ می‌تواند فرصتی عالی برای کاوش در دنیای شلوارهای جین و گسترش استایل‌های شخصی باشد.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/