نقش درمانگران ازدواج و خانواده در پرورش کودکان

نقش درمانگران ازدواج و خانواده در پرورش کودکان

یکی از درس های کلیدی در تربیت کودک این است که هیچ «راه درستی» برای همه وجود ندارد. هیچ کتاب واحدی وجود ندارد که همه بتوانند در مورد نحوه انجام فرزندپروری مشورت کنند. والدین در بسیاری از فرهنگ ها در سرتاسر جهان موفق به تربیت فرزندان می شوند که هر کدام قوانین و دستورالعمل های خاص خود را دارند. برای ارتباط با بهترین رواننشاس زن در تهران اینجا کلیک کنید

درس کلیدی دیگر این است که والدین مجبور نیستند به تنهایی این کار را انجام دهند. کودکان زمانی که مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرند و در معرض تجربیات و ایده های مختلف قرار می گیرند، شکوفا می شوند. مشارکت والدین نیز در دستیابی به بهترین نتایج رتبه بالایی دارد.

کسانی که مدرک کارشناسی ارشد در ازدواج و خانواده درمانی دریافت می کنند نیز نقش کلیدی در تربیت کودک دارند. مشاوران ازدواج و خانواده با کمک به والدین و خانواده در هنگام عبور از یک بحران، با بسیاری از راه های موفق برای تربیت فرزند آشنا هستند و می توانند به والدین کمک کنند تا بهترین راه حل ها را برای شرایط خود پیدا کنند.

آنها همچنین دانش گسترده ای از بهترین شیوه ها برای پرداختن به بسیاری از مسائل بهداشت روانی که کودکان در یک بحران با آن مواجه می شوند به ارمغان می آورند.

نیاز به تمرکز بر تربیت کودک

مسائل مربوط به سلامت روان در میان کودکان و نوجوانان بسیار گسترده است، بیش از آنچه معمولا شناخته شده است. طبق گزارش موسسه ملی بهداشت (NIH)، حدود 32 درصد از نوجوانان در ایالات متحده دارای اختلال اضطراب هستند. از این تعداد، بیش از 8 درصد دارای اختلال شدید هستند.

دختران جوان اضطراب را با نرخ های بالاتری تجربه می کنند. NIH گزارش می دهد که 38 درصد از زنان از اضطراب و 26.1 درصد از مردان رنج می برند.

حتی با وجود چنین اضطراب گسترده ای در بین کودکان، طبق داده های موسسه Children Mind ، تنها حدود 80 درصد از مبتلایان به اضطراب تحت درمان قرار می گیرند . این موسسه همچنین گزارش می دهد که نیمی از تمام بیماری های روانپزشکی قبل از 14 سالگی و 75٪ تا سن 24 سالگی رخ می دهد.

آنها این موضوع را یک بحران بهداشت عمومی می‌خوانند که نیاز به اقدام فوری دارد و اضافه می‌کنند که «کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری روانپزشکی در معرض خطر افت تحصیلی، سوء مصرف مواد و درگیری با سیستم قضایی نوجوانان هستند که همه این‌ها هزینه‌های هنگفتی برای آنها دارد. خانواده آنها و جامعه.»

نقش درمانگران ازدواج و خانواده

درمانگران ازدواج و خانواده نقش بسیار تخصصی در مراقبت های بهداشتی دارند. آنها والدین، خانواده ها و کودکان را از طریق مسائلی از طلاق گرفته تا سوء مصرف مواد و ADHD راهنمایی می کنند. درمانگران همچنین با کودکانی که مورد آزار قرار گرفته اند کار می کنند.

دانشگاه تورو در سراسر جهان، درمانگران ازدواج و خانواده را آماده می کند تا از روز فارغ التحصیلی این کار را انجام دهند، از جمله جنبه های فرزندپروری این حرفه. تخصص در مسائل مربوط به تربیت کودک بخش بزرگی از برنامه را نشان می دهد.

دانش آموزان شش دوره عملی را می گذرانند که آنها را برای کار با خانواده آماده می کند. موضوعات دوره در داخل برنامه و تمرین شامل موارد زیر است اما محدود به موارد زیر نیست:

  • خانواده درمانی کودک محور
  • توسعه در چرخه زندگی خانوادگی
  • خانواده درمانی متمرکز بر نوجوان
  • درمان تروما در خانواده

دانش‌آموزان 500 ساعت تمرین در طول یک سال در طول بخش عملی برنامه، کار با افراد، زوج‌ها و خانواده‌ها را می‌گذرانند. این آموزش بالینی حرفه ای به دانش آموزان کمک می کند تا شایسته، اخلاقی، حساس فرهنگی و سیستم محور شوند. فارغ التحصیلان برنامه را ترک می کنند تا بتوانند افراد، زوج ها و خانواده ها را ارزیابی، تشخیص و درمان کنند.

نوشتن یک نظر

https://kallaxcargo.com/